För mer information om Service Management kontakta:

Ola Nyberg
08 –517 990 08
 

Produkter inom Service Management

Hornbill Supportworks

Hornbill Supportworks ger dig möjligheten att låta din Service Management-lösning växa med era behov, från den lilla organisationens teknikcentrerade helpdesk till fullt utbyggd, affärscentrerad och ITIL-baserad Service Management. Supportworks passar små till mycket stora organisationer.


Systemet bygger på en robust och beprövad plattform som är snabb, flexibel och fullt konfigurerbar. Användargränssnittet är modernt och användarvänligt. Alla delar av systemet kan anpassas efter just era önskemål.

 

Helpdesk-system

Supportworks Essentials är perfekt för en mindre helpdesk där kort installa­tions­tid, användarvänlighet och låg ägarkostnad är högsta prioritet. Essentials ger en färdig lösning för ärendehantering med högsta prestanda och möjlighet till egna anpassningar.


Essentials bygger på samma plattform som Hornbills prisbelönta Supportworks ITSM Enterprise, och kan byggas ut i takt med att behoven växer.


 Ladda ner produktblad för Supportwork Essentials!

 

ITIL steg för steg

Supportworks ITSM Foundations ger er möjligheten att införa de vanligaste ITIL-processerna – Incident, Problem, Change och Service Level management – utan komplexiteten med en fullskalig IT Service Management-implementation.


ITSM Foundations bygger på samma plattform som Supportworks ITSM Enterprise, och kan uppgraderas när verksamheten kräver det.

 

Produktblad för supportworks ITSM Foundations Ladda ner produktblad för Supportworks ITSM Foundations!

 

Fullskalig ITIL Service Management

Supportworks ITSM Enterprise är ett heltäckande Service Management-system med fullt ITIL-stöd. ITSM Enterprise ger dig full kontroll över dina tjänsters hela livscykel.

 

Produktblad för Supportworks ITSM Enterprise Ladda ner produktblad för Supportworks ITSM Enterprise!

 

ITIL-processer

Hornbill Supportworks ITSM Enterprise är certifierat av Pink Elephant Inc. i enlighet med PinkVERIFY 3.0. Produktblad för Supportworks ITSM Enterprise

Supportworks uppfyller eller överträffar kraven för ITIL v3 för följande elva ITIL-processer:


  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Release Management
  • Service Asset & Configuration Management
  • Service Level Management
  • Service Portfolio Management
  • Service Catalog Management
  • Request Fulfillment
  • Financial Management
  • Knowledge Management

 

Läs mer på www.hornbill.com

 


iET Solutions

iET Solutions erbjuder branschens mest flexibla och heltäckande lösning för IT Service Management. Integrerad, konfigurerbar och skalbar, för medelstora till mycket stora organisationer.


Systemet bygger på en avancerad plattform som kan köras på ett godtyckligt antal servrar för optimal kapacitet.

 

Produktblad för iET ITSM Ladda ner produktblad för iET ITSM!

 

ITIL-processer

iET Solutions ITSM är certifierat av Pink Elephant Inc. i enlighet med PinkVERIFY 3.1. Produktblad för iET ITSM


iET ITSM 5.1 uppfyller eller överträffar kraven för ITIL v3 för följande tolv ITIL-processer:

 

  • Incident Management
  • Problem Management
  • Change Management
  • Release & Deployment Management
  • Service Asset & Configuration Management
  • Service Level Management
  • Service Portfolio Management
  • Service Catalog Management
  • Request Fulfillment
  • Knowledge Management
  • Event Management
  • Availability Management

 

Läs mer på www.iet-solutions.com


Hornbill Supportworks

Hornbill i Gartner Magic Quadrant

Hornbill Service Management meddelade idag att man har positionerats i Gartners Magic Quadrant for IT Service Support Management Tools.
Läs mer

Hornbill Supportworks    

Hornbill uppmärksammade som "Champion" av Info-Tech Research Group

"Champions får höga betyg för de flesta utvärderingskriterier och erbjuder utmärkt valuta för pengarna. De har stark marknadsnärvaro och är oftast trendsetters för branschen".

Läs mer

SDI - Service Desk Institute    

Hornbill vinner SDI IT Service Excellence Award

Hornbill Service Management är stolta att kunna meddela att de vunnit utmärkelsen IT Service Supplier of the Year


          Läs mer 


Hornbill Supportworks

Hornbill Technologies uppnår CMMI Maturity

Level 2

Certifierade enligt Capability Maturity Model Integration (CMMI) for Development av Software Engineering Institute, ett bevis på Hornbills effektiva kvalitetsarbete.
Läs mer

I molnet med Supportworks

Hornbill levererar SaaS-lösning med snabb och beprövad väg till ITSM best-practice

Software-as-a-Service-lösning med Supportworks som levererar 11 ITIL-processer (Pink Verify 3.0-certifierade) out-of-the-box inom dagar, ej veckor.

Läs mer

Supportworks integrerat med Twitter och Sociala medier

Sociala medier med Supportworks ITSM Enterprise

Hornbill möjliggör proaktiv servicedesk med Twitter-integration.


Supportworks integrerat med Twitter   Läs mer 


BIRGER JARLSGATAN 33, BOX 5010 SE-102 41 STOCKHOLM
PHONE +46 8 753 49 80
WWW.INFOTOOL.SE
Infotool SALES@INFOTOOL.SE
  BREDGATAN 2, SE-302 50 HALMSTAD
PHONE: +46-35-15 66 85
 

Om cookies